TheFork LogoTheFork, een bedrijf van TripAdvisor

Suggestie van de chef - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Het restaurant - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Restaurant - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Sushi - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Turquoise - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Blue shutters - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Suggestie van de chef - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Suggestie van de chef - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Suggestie van de chef - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam
Het restaurant - Shiki Sushi & Lounge, Rotterdam

Shiki Sushi & Lounge

Gemiddelde prijs € 30
1.745 recensies
Gemiddelde prijs € 30 Speciaal verzoek

Scores en recensies

8,7/10
Fantastisch
Gebaseerd op 1745 recensies
  1. Amriesh R.
    • een recensie
    5/10

    Slecht eten niet eens vers en duurt veel te lang voor het er is zonde om zoveel geld eraan uit te geven kan je beter naar shabu shabu gaan want dit is exht belachelijk voor dat geld! 1x nooit meer

  2. J L.
    • een recensie
    8,5/10

    Goed, snel eten gekregen gewoon goed,

  3. Rebecca v.
    • een recensie
    7,5/10

    Lekkere sushi! Maar enorm luidruchtig en teveel “regels” met betrekking tot het bestellen van de sushi. De ruimte is mooi maar omdat er zoveel mogelijkheid is voor tafels tegelijkertijd weer te druk.

  4. Christa P.
    • 2 recensies
    3/10

    We zaten op een heel tochtige hoek. Het personeel reageerde niet na twee keer aangeven. De dame bij de kassa gaf meteen aan dat ze deze klacht nog nooit gehoord had. Er staat echter wel een warmte kanon daar op die hoek. Geen woord excuus of iets van in levend vermogen van het personeel gezien.. Erg jammer en zeer klant onvriendelijk. Uiteindelijk een ander tafeltje gekregen, maar met een ontevreden klant.

  5. Anne-Marie K.
    • 16 recensies
    10/10

    Gezellig gegeten, vriendelijk personeel en we konden lang blijven zitten. Het is wel lawaaiig soms maar dat heb je bij elke sushi-tent met dit concept.

  6. Nienke P.
    • 2 recensies
    10/10

    Heerlijk eten! Beste sushi restaurant in de omgeving.

  7. Claudia G.
    • 11 recensies
    9,5/10

    We hadden 2 personen mee die beiden een gastric bypas verklaring mee hadden. Deze personen hebben een maagje tgv een kiwi. Er was begrip, maar ze kregen slechts 10% korting. Normaal gesproken ontvangen we elders 50% korting. As much as one can eat is nl slechts 3-4 stukjes sushi... Tip vd directie!!!

  8. Debby T.
    • een recensie
    9,5/10

    Minder ijs in de drankjes ;-)

  9. Willem H.
    • 133 recensies
    5,5/10

    21-02-19 geweest. De sushi ziet er rommelig uit. Personeel stapelt alles op de tafel. De prijs van de drank schiet door het plafon met de prijs. Haast 5 euro voor een wijn en 3 euro voor een ijsthee. Dan kan men beter langs de Rotte in Ommoord een all you can eat inclusief drank en goedkopere prijs p.p. nemen. Dit is een zaak waar wij niet meer terug komen. de gebakken aardappelen waren week en slap. de biefrolletjes leken een soort nat sappig iets zonder smaak. Alleen de tonijn en hertbiefstuk was te eten. verder was deze kwaliteit de prijs niet waard en vergelijk ik dit met de sushi van de supermarkt. Het ijsbolletje was wel lekker. Helaas. Veel te duur en slecht eten. Door de open gelegenheid hoor je kinderen huilen die aan de andere kant in de ruimte zitten als of ze naast je zitten. Ook de tafels staan zo dicht bij elkaar dat je elkaars gesprek kan horen en net of je met elkaar aan het eten bent.

  10. Wilco s.
    • 12 recensies
    8/10

    Altijd heerlijk en snel op tafel

  11. T. B.
    • 22 recensies
    8,5/10

    Het eten is zoals altijd fantastisch! We komen hier graag.

  12. A. R.
    • 9 recensies
    9,5/10

    Met verbazing heb ik de diverse recensies gelezen en een aantal begrijp ik niet. Er is hier een all-you-can eat concept voor een vaste prijs. Je hebt volop keus uit producten, per ronde is er een maximum aan gerechten maar je kan zoveel keer bestellen als je wilt. Wij hebben hier bijna drie uur gezeten en zouden nog wel een keer kunnen komen zonder dezelfde dingen te bestellen. Hoe kunnen porties dan te klein zijn of niet voldoende waar voor je geld? De zaak zat gisteren vol, vanzelfsprekend is het dan wat rumoeriger in zo'n grote ruimte maar daar kies je voor. De gerechten kwamen prima op tijd en zonder fouten. Personeel was zeer vriendelijk, vlotte bediening maar er werd snel afgeruimd. Eten was heerlijk, tablet goed te bedienen, historie is grappig om te kijken wat je nu gegeten hebt en zelfs de rekening staat op het tablet. Wij gaan hier zeker nog een keer eten en zullen dit ook aan anderen aanbevelen. En .. dit restaurant accepteert gespaarde Yums, dus voor ons was de rekening een stuk lager.

  13. Boris B.
    • een recensie
    8/10

    Kaart is minder uitgebreid als eerst, prijs wel duurder. Toetjes zijn karig. Belachelijk dat je min 45 pp moet betalen om je parkeerkaart te krijgen.

  14. Angela V.
    • 5 recensies
    10/10

    Wederom top! Heerlijk eten, snelle bediening!

  15. Frank B.
    • 7 recensies
    10/10

    Fantastisch zoals altijd. Gastheer Kish met zijn crew maakt het lastig om eens ergens anders sushi te gaan proberen. Met afstand de beste! Éééén fantastische cocktails!!

  16. Danny L.
    • een recensie
    5/10

    Slecht eten geen smaak , erg prijzig , verlichting sfeer erg somber , kwaliteit ten op zichte van de prijs beneden niveau

  17. Sanjay R.
    • 9 recensies
    2/10

    Er waren 30 reserveringen teveel waardoor iedereen moest wachten aan de bar. Uiteindelijk stonden mensen uren te wachten.

  18. Lisa v.
    • 2 recensies
    8/10

    Met mijn vriend uit eten geweest hier voor valentijnsdag. Wij hadden gereserveerd en kregen dan ook meteen een tafel toegewezen. Ik zou echter niet aanraden om zonder reservering hierheen te gaan, want er groeide een erg lange rij met wachtende voor een tafel. Aan tafel zelf hadden wij hier geen last van. Voor een all you can eat is de sushi zeker wel van goede kwaliteit. Je merkt dat de ingrediënten vers zijn en deze smaken goed. Daarnaast hebben ze ook een paar speciale sushi's die ik niet eerder ergens anders heb gezien. De bediening is vriendelijk en doet hun best om het eten zo snel mogelijk bij de tafel te brengen. Echter merkte je wel in veel dingen dat het erg druk was. Bijvoorbeeld dat we nog voordat we ons bestelde ijsje hadden gekregen al de rekening gebracht kregen. Wel gezamenlijk met een mooie roos en eetstokjes van chocolade, wat we een erg leuk gebaar vonden. Alles bij elkaar hebben wij lekker gegeten en genoten van de avond. Ik denk echter wel dat de sfeer op een rustigere dag beter zal zijn.

  19. Martin f.
    • 5 recensies
    7/10

    Is erg lekkere sushi! Alleen de akoestiek is verschrikkelijk, je kan elkaar amper verstaan.

  20. Mathijs R.
    • een recensie
    8/10

    Modern restaurant, goed even en lekkere muziek op de achtergrond. Hier komen we gauw weer!

Praktische informatie

Openingstijden

Restaurant MA t/m WOE 17:00 - 22:30

Restaurant DO t/m ZON 17:00 - 23:00

Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00

Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00

BAR 17:00 - 23:00

Routebeschrijving naar het restaurant

Prins Alexanderlaan 37a, 3068 PN, Rotterdam, Nederland

Routebeschrijving

Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

provincie Zuid-Holland, Ommoord / Zevenkamp / Nesselande

Over het restaurant

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Services

, ,

Restaurant kan worden afgehuurd (Max. 60 personen)

Af te huren, , , , , Wi-Fi

Gratis service: beschikbaarheid direct bevestigd.